Liseberg !

hej!
idag har jag varit på liseberg hela dan med terry,cocco och alexina.
där träffade vi också max och alexander vi gick gasten med dem hahah det va as kul..
jag gick längst bak så det va extra läskigt för mig haha stackars dem som jobba där för vi skrek sjukt mycke fast skratta också då. ;)
vi åkte massa olika t.e.x atmos fear , kanonen och flumeride och många andra vi träffade också miranda och louise där så vi va med dem och andreas tills vi åkte hem.
cocco sover här men vi är trötta så vi ska sova ganska snart.
vi ladda ner en film men sen när vi skulle se på den så hacka den jag fick värsta damp hehe.. så vi såg på den kanske imon istället.. :)
har inte nåt mer att berätta men jag skratta så sjukt mycke idag tror jag har fått sexpack hehe :P

hejdå! <3

/ cocco o flisan







Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback