MAXI O SANNNA ! :)

hej!
idag ha det varit skola och vi sluta 14:00 , iaf nu är jag me sanna och vi är inne på fb o kollar på gossip girl . :)
vi ska snart åka till maxi och köpa cupcakes som vi sen ska baka.
sen efter blir de nog film och våra goa cupakes. ;)
MUMS I CANT WAIT ! :)<33
men snart öppnar ju LISEBERG på lördag tror jag och då ska jag få guldpass ska bli skiit skoj , förmodligen ska ja åka med terry o cocco och kanske julia , lollo och flera.
Men sanna blir typ lätt åksjuk så hon kommer inte hänga med, men kommer försöka tvinga henne attt hänga med nån gång.
ha de gött !

Cya.


Kramar Flisan ;)<3



jag bjuder på en bild på mig o världens sötaste sanna. ;)




Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback