Sjuk! /:

Hejhej :)

Idag är jag sjuk... Fisk också :( aja men har inte bloggat på evigheter känns de som.. Så nu kan jag berätta lite vad som har hänt:

I måndags va de ju skola, längsta dagen vi slutade halv 4, segt aja sen va jag ju me felicia å vi åkte in till Mölndal efter skolan.

I tisdags va ja me Alexina å Julia, Alex hade köpt en longboard så hon va glaaaad ;) vi åkte runt i eklanda lite å sen va gick Julia hem å vi va me Malte. Vi gick till JBskolan som ska öppna nästa termin vid pedagogen :) sen gick jag hem.

Igår va jag me Alexina, Gustaf å Malte vi gjorde typ inget.. Killarna va ganska jobbiga men Alexina va glad och söt som vanligt ;) efter ett tag gick killarna hem å jag å xina gick till gården en stund å bara segade vid handlarn ;P

Idag är jag sjuk som sagt skulle aldrig ens kunna tänka mej att va i skolan idag, usch.. Hatar skolaaaaaan hehe okej alla gör nog de(:
Har nog inget mer att säga eller jo saknar er Tess å Felicia <3 å Helena å Judith å Johanna å massa andra /: Lisa å melon å Sanna å Emma..

Hahah aja ni fattar att jag har tråkigt eller? ;)

Ska se på film nu tror jag eller sitta vid datan :)

Herrå ses sen kanske <33333333

*DREGELVARNING*


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback