Sorryyy /:

Heej !

Förlåt för dålig uppdatering från min sida men har bara inte orkat på senaste.. ah iaf i lördags gjorde jag inte så mycke, ja va me Tessie å Felicia fram till typ 1 , 2 sen så åkte jag in till stan me min kusin å åt glass hehe.. Sen när ja kom tillbaks åkte jag å flisan till donken å vi käka lite där sen åkte vi tillbaka till tuss igen å då va vi me Malte å Daniel, vi åkte till maxi å luffa lite där sen gick ja å gjorde typ inget på kvällen jag va så trött bara.. och idag har jag inte gjort nåt typ, eller bakat kladdkaka å va me Felicia en stund :)


Ni behöver inte läsa allt haha de är nog tråkigt aja :)

Puss, Cocco <333333

Bild på den snyggaste <3 haha skitsöt:D


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback