haysaaaa

Hehe tja! Uppdateringen har inte varit den bästa men vad ska man säga... Livet kom emellan.. Iaf så JAG HAR BELIVEBILJETTER!! till norge, jag och Felicia ska gå, I'M SO EXITED :D Aja idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra typ träffa lilla söta Alexina kanske , annars vet jag inte.. <3
Men iaf så tar jag dagens så länge:
 
Dagens sötis: Jonathan Lengyel, sjukt söt.
 
Dagens film: vet inte, typ Krokodiljägaren ;$
 
Dagens låt: Somewhere over the rainbow .. :3
 
Dagens vill ha: B&J Glaaaaass<343
 
Såå kanske bloggar nåt mer, nån annan gång, jag ska tjata så Tessan å flisan och ska börja blogga mer! ;)
CEYA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

hej vet du att du är söt ?

2012-07-14 @ 01:54:09

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback