Blogg.se laggar

Hejhej :) Förlåt för uppdateringen på sistonde, för de första så har jag bara inte haft världens lust att blogga å så har blogg.se laggat, hehe kanske inte därför så mycket ;) men iaaaaallafall så det blev inte Norge för våran bil blev cp så den startade inte typ så vi kommer antagligen inte åka till Norge så får se vad det blir ist.. I fredags (tror jag de va) på midsommarafton iaf så va jag me Felicia å vi firade inte direkt misommar vi bakade jätteäckliga muffins (haha) och såg på true blood. Och på lördann kommer jag inte ihåg vad som hände där men på söndagen såg jag på bio me Helena å min familj ehm the dictator va det haha roligaste filmen på sjukt länge asså.. Alla borde se den, elr alla som har bra humor iaf. Hahaha ett måste. Och i måndags såå kommerjag inte heller ihåg vad jag gjorde eller jag såg på film har glömt vad den heter men aja och idag har jag solat vid havet och ätit på jensens inne i stan och ätit jordgubbar :) Uppdateringen minskar men vi har sagt att jag, Tessi å Felicia ska blogga minst 3 gånger per vecka så det blir nog inte så mycket men det är ju sommarlov så inläggen kanske inte bli så intressanta..? Haha aja iaf hoppas ni har haft ett grymt sommarlov hitills och framåt :) Ha de gött! <3 kram Coco <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback