Jsjiskpxkäqäamxnsnevwovåeäsls

Visste inte vad jag skulle ha som rubrik så jag aa.. Okej först förlåt för den dåliga uppdateringen, förlåt men livet kom imellan haha ne skoja men som vanligt kan jag berätta vad som har hänt i mitt liv ;)
Skolavslutningen gick bra och de va nice men liseberg blev de bannemej inte utan vi sågs bara och luffade å levde livet på en lekplats i eklanda, grät o skratta haha.
Och så i fredags åkte jag till Uppsala, mamma å pappa skulle på bröllop så jag i min kära bröder va hos farmor o farfar så länge, åå va jag älskar att va hos dom å va me dom, dom är så fina å bra liksom :'). Iaf där i Uppsala blev de shopilo haha elr nåt så jag köpte två byxor, g-star från JC och fyra toppar från h&m, kan visa om nån vill haha ingen kommenterar typ endåså eller jo några men aja iaf de va riktigt nice ;)
sen kom vi hem i måndags och igår åkte jag å Helena in till stan å chillade bara, vi fika på Espresso House, och åt glass, HAHA. Helena köpte ett par jeans också. iaf när vi kom hem så kom Hilma å vi alla sov över, hos mej :) de va kulkul. Haha och idag har vi gjort maaassa saker, hoppat studsmatta, stretchat (stavning) massa så vi blir viga ;) vi har joggat i skogen, haft vattenkrig och till sist (bara jag o Helena) åkte vi till mormor å hjälpte henne med att klippa å trimma gräsmattan så just nu är jag helt slut verkligen..! Fast vi fick ju pengar av mormor också så de va värt arbetet ! ;)

Aa de och imorrn är inget planerat men på fredag blir de antagligen att jag å min familj ska till våran stuga i Norge så de ska bli skoj för har inte varit där på två år eller nåt sånt nu hoppas de blir inte alltför tråkigt iaf ;P
Sorry för långt inlägg kanske blir ett kort imorrn men annars kommer jag inte kunna blogga i Norge föör aa ;( men vet inte när jag kommer hem innan torsdag nästa vecka iaf så då bloggar jag antagligen! :)

Hoppas ni har haft en grym start på sommarlovet också! <3
ha de bäst så länge! ;)
random bild men endå så säger den så mycket <3 :')


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback