Norge imorrn!

Yoo, okej de blir Norge iaf! Med våran andra bil me fem platser ist men det går väll bra endå :) så ser fram emot en lååång bilresa imorrn me onepiece å film o massa <33
så jag kommer hem påonsdag och dagen efter ska jag till skara.. Haha så de blir fullt upp! Men jag kanske hinner blogga nånstans därememellan ;) får se hur de blir! Men nu måste jag sova för ska upp supertidigt imorgonn :) CEYA <3
Appen blogg.se bajsar eller nåt så de funnet fkn inte då ä jag inne på... Aja iaf det går inte att ha me bild men aja.. :P lägg till mej på insta ist! Cornelia17 har typ 4 bilder men ajaaaaa :) herrå <3

Kommentarer
Postat av: MALIN

hej, hoppas du får en fin dag! :)

PS. va gärna i dagens blogg. :D

2012-06-30 @ 13:58:58
URL: http://mavalina.blogg.se
Postat av: cornelia

tack!

2012-06-30 @ 16:28:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback