Rubrik.. ;)

hejhej , förlåt för en dålig  uppdatering "igen" , men igår va jag på liseberg med Tessie och Sanna det va faktiskt väldigt kul och idag ska jag vara med Tessie. sanna och cocco ska kanske vara med vi får se men jag hoppas på det ! ;)
just nu ta jag det lungt och kollar lite på kläder på nelly.com så vi får se ifall det kommer hem nåt paket med snygga kläder.. :) igår tog vi livmoderhalscancer sprutan på skolan man kan väl inte säg att den inte gjorde  ont för det gjorde det usch gud va jag skrek verkligen , jag skrek till sjuksköterskan att ta bort sprutan. Ni som har tagit den fattar nog men jag är glad att jag tog den och nu är det bara en spruta kvar sen slipper jag sprutor för ett tag iaf.
jag och och tessie kommer skriva ett inlägg sen antigen efter eller före vi åker till 421.
vad ska ni göra idag ? <3

puss o kramar

- flisan :)

bjuder på en bild på den bästa ! hehe jag vet , gammal bild. :)<3

fööör söööt !! <3 :)





Kommentarer
Postat av: Anonym

jaggg ska köpa u7vt5cre¨´'nyj bthvrg

2012-06-02 @ 19:37:51
Postat av: En gammal vän

Hej! Tack för att du kommenterar på min blogg:)
Kram!

2012-07-03 @ 09:16:45

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback