sjuuukt dålig uppdatering

hallååååååååå
hej, eh helgen har verkligen varit GRYM!
jag har... sett mangemakers live, varit på lisseberg och chillat till 100! :D
okej jag kan berätta, i fredags så gjorde jag typ inget på eftermiddan, trodde de skulle bli tråkigt å så men så skrev alexina t mej på facebook å unrade om jag ville följa me till högtrycksfestivalen, självklart så ville jag de så jag sa ja men jag skulle va me felicia också så hon följde också med. Där träffade vi Jonny å Kevin, sköna killar ;) och Jonnys kusiner va där, och massamassa andra snygga killar, hehe ;)
ah iaf så bara vi chillade lite i mölndal å gick runt å snacka lite :)
och igår va de också rätt så nice, hehe. jag å felicia kom till alexina och sen åkte vi till bifrost och träffa jonny därm vi gick runt typ 2 timmar och letade efter kevin eller ah vi letade inte riktigt men.. ah iaf när vi "hittade" han så åkte vi till lisse och där så chillade vi bara typ åte inte så mkt :)
och idag ska jag bara chilla å så :)
här är video från i fredags, du kanske också va där? ;) haha.
https://www.facebook.com/ajax/flash/expand_inline.php?v=459100534117577&target_div=u61ulr_8&playertype=permalink&max_width=403&max_height=403&context=timelineSingle

aja men ha de gött iaf! slutar skolan på torsdag känns rätt så bra asså ;)
pusshejdå <3

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback