ÄNTLIGEN HELG !

hejhej !
idag har det varit skola och vi sluta 5 för vårvenisaget som jag berätta i förra inlägget.
iaf nu sitter jag här och är inne på facebook och chattar med sanna o corre.
imon är det fredag jippi äntligen.
imon efter skolan ska jag köpa mjukisbyxor sen ska jag hem och då kommer förmodligen vicki vara där.
Vicki är min mammas bästa kompis eller vad man säger och hon har en dotter som heter sofia och hon är typ 3 år äldre än mig men jag ska iaf till dom , dom bor i sjövde ganska långt ifrån  vi ska åka tåg dit men jag ska iaf vara hos dem i helgen så det ska bli väldigt skoj.
Och jag ska med klippa mig hos vicki för hon är typ frisör eller nåt, så det ska bli härligt men jag ska bara klippa topparna.
never in my hole life att jag klipper av mitt hår ! haha usch jag ser absolut inte fin ut i kort hår ska jag säga menmen nu ska jag lägga mig är typ skita trött och att jag kommer förmodligen inte blogga i helgen pågrund av att jag ska åka iväg men jag kommer blogga mer på söndag eller måndag.

byebye !

kramar flisan <3

här får ni också en bild på mig för att jag brukar inte lägga ut så många bilder alls men aa :)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback