Lisse + Skövde ;)

hejhej! nu  är helgen över och jag har haft en väldig rolig helg tillsammans med sofia.
men nu har jag precis kommit hem från lisse och är ganska trött så jag ligger o chillar i sängen.
jag va med tessie, cocco o sanna på liseberg vi hade väldigt kul och hann åka ganska många saker men en sak vi gjorde va att få sanna att åka atmos fear så då va det uppdraget slutfört , haha jag låter som en nörd eller nåt :P
men imon är det måndag vilket betyder "SKOLA" men som tur va har jag sovmorgon till kvart i eller kvart över 9 , hehe kommer inte ihåg får kolla det sen.
men iaf imon har vi 15 glosor på spanskan och har verkligen ingen lust att plugga just nu men men, får ta en titt på det senare eller i skolan imon ;)
när jag va borta  hos sofia i helgen  i skövde så toppa hennes mamma mitt hår som ni fick reda på i nåt inlägg sen så tog jag ett hål i örat så nu har jag två hål  i mitt ena  öra och  ett annat  hål i mitt andra öra sen så har jag fixa mina naglar såå snygga blev dem grymt nöjd !
men jag ska fixa en bild på dem så ni får se hur dem blev men kan tyvärr inte fixa det just nu.

tänkte ta 15 saker som ni inte visste om mig. ;)

1. jag är från spanien

2. har en bror som har krockat :/

3. alltid glad och positiv :D

4. älskar att åka på liseberg  , snabba saker då :)

5. gillar att träna t.e.x gym, dansa och mera :)

6. jag har varit i spanien , i spanien har jag varit i mallorca,teneriffa,kanariöarna,madrid och sen har jag varit i turkiet.

7. har bott i eklanda hela mitt liv

8. min favo mat är  paella , spansk rätt ;)

9. har haft 2-3 bloggar innan denna

10. jag har sjungt sen jag va liten , jag älskar att sjunga!

11. älskar mode

12. gillar att skådespela eller vad man säger.

13. gillar att skratta

14. jag gillar att vara aktiv varje dag.

15. LOVE justin BIEBER !

de va lite om  mig.

vi hörs imorgon , right ?




byebye ;)



Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback