Chilldag ;)

hej! idag har jag inte gjort så mycket , på morgonen kolla jag på olika serier, sen lite senare så kom tessie till mig och vi chilla o va inne lite på daton o kolla på vampire diaries och käka glass.
och just nu så är jag inne på datan och bara chillar är väldigt trött så om en stund ska jag lägga mig men först måste jag göra spanska läxa. jag har inte så mycket att säga mer har som sagt inte hänt så mycket men jag tänkte ta "dagens";)

Dagens sötnosar : Tessie o Cocco <3

Dagens vill ha: kläder

Dagens film : Bring it on in it to win it :)

Dagens serie : Family gay :)

Dagens låt : ai se eu te pego - michel telo :P


vi hörs , cya kramar flisan <3:))





Kommentarer
Postat av: kevin

HAHAHAHAHAHAH omg guy heter det ju och vet du ? jag vet at du tycker jag är söt

2012-05-13 @ 20:49:54
Postat av: linda

as skön låt

2012-05-18 @ 19:54:52

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback