Dagens

hejhej!
idag är det fredag och jag ska till vicki o sofia , det ska bli sååå kul.
men iaf idag gick inte jag till skolan för att jag har ont i huvudet och försöker vila tills jag ska åka iväg,
typiskt mig varje gång vi ska gö nåt kul så mår jag nästan aldrig bra menmen..
jag gör inte så mycket ligger mest  i sängen o vilar och har precis kollat på gossip girl  och nnu så bloggar jag och ska kolla på secret circle så det ska bli mysigt men jag tänkte passa på att ta "dagens" eftersom jag inte har nåt mera att skriva men som jag berätta i förra inlägget jag kommer inte blogga tills på söndag  eftersom jag skulle åka bort i helgen .. :/ :)

Dagens vill ha : Jake t. austin

Dagens sötnos : jake t . austin han är ju såå sööt!<3

Dagens serie : vampire diaries

Dagens låt : a drop in the ocean

såå det va allt men hoppas ni får en bra helg , som jag kommer ha ;) <3

Cya. :)

Bjuder på en bild på den bästa ;)





Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback