Dålig uppdatering..

Chulululul
De har varit ganska dålig uppdatering men jag har varit ganska upptagen typ..
Jaow, i fredags, efter skolan så hade jag Felle å Sanna vattenkrig hahaha.. men ah de va skoj! sen typ, solade vi. Ah iaf lite senare åkte jag till min kusin som bor i kungsbacka :) vi bakade pizza, såg på film å käka godis å chips(; och ja sov över där då:)
Och på lördagen så gjorde vi en jättegod frukost, vi har tatt jättemånga bilder , kan lägga ut lite sen. men de har varit awwesome :D
Och idag har jag inte gjort nånting typ elr jo vi va inne i stan å åt lunch och köpte lite grejor till min mor eftersom det är morsdag idag(;
Men annars så har ja duschat oxå.. Haha.
Men nu är ja ganska så trött så ska ta å knyta mej elr va man säger, haha..
Juste dagens oxå

Dagens sötis: razze <4444444

Dagens serie: heroes

Dagens låt: dansa pausa - panetoz <333333 världens bästaaaaa

Dagens vill ha; alla kläder som finns i missäy ;P

Gonatt bebes <33
Seeyoulateraligater som Ga säger(:
Bild på världens finaste <3


Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg ni har!

Jättefin design för övrigt :)



Ta hand om er, kram!

2012-05-28 @ 19:22:52
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback