Dock Song

hejhej !
nu är klockan 01:35  o jag har hostat hela natten så nu är jag vaken kan verkligen inte somna så mycke jag hostar , jag har precis kollat på "New Years Eve " den är verkligen bra tycker jag ;)
och nu gör jag lite blandat ska kolla på jersey shore och så e jag inne på facebook och lite så.
De e skola imon och kommer inte gå , skiit va jobbigt jag hostar verkligen hela tiden igår hosta jag ganska mycke och nu hostar jag typ dubbelt så mycke.
Igår så va de skola sen efter skolan så va jag med tessie,cocco o sanna sen gick tessie hem för att äta o då kolla jag,sanna o cocco på jersey shore sen så gick både sanna o cocco hem sen kom tessie o cocco tillbaka efter ett tag men sanna kunde inte komma tror jag för hon bor ju i bifrost men iaf jag,cocco o tessie va hos mig ett tag o va inne på datorn sen gick vi till gården o spela pingis vi va ju inte bäst på det men ändå de va  kul.
jag har inte så mycket att säga men jag tänkte ta DAGENS ! ;)


Dagens vill ha : massor av snygga o söta kläder ;)

Dagens sötnos : Cocco vem kan va såå sööt ! <33:)

Dagens film : never back down

Dagens låt : dock song ;p

Bye bye <3

haha "Dock song" yee buddy !


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback