Don't worry! Be happy!

Hejhej!
Idag har det varit en väldigt vanlig dag känns det som. Hehe nemen först va jag i skolan, då hade jag omprov på ordklasserna som jag hade övat liksom jätte mycke på.. -.- aja sen gjorde jag typ inget mer. Sen gick jag hem en stund och skulle ba äta lite men jag blev jätteseg så de tog ett tag innan jag släpade mej upp och gick till Felicia och där va Tess också, sanna hade gått, hon skulle klippa sig :) men för gjorde vi inget speciellt.. HEHEHEHEHE..... ehm aja men vi planerade felicias tjejkväll lite som ska va på lördag, de ska bli SKITKUL! :D<3

Och juste Juliah (http://juliahofsweden.blogg.se/2012/may/) kommer hit på torsdag tror jag !! Hon ska iaf till lisse på fredag så hoppas jag kan åka dit också, så kanske jag ser henne där! Omg de skulle bli verkligen sjukt! :D<3 jag måste nästan dit!.. Ska verkligen försöka iaf ;) OMG.. Aja haha ska ta de lite lugnt nu..
Dagens !

Dagens sötnos: Massa, men kanske hmm.. Stefan, haha.

Dagens snygging: Vet inte.. Ga kanske, haha han va den enda jag kom på. Han är snygg ! ;)

Dagens film: Gulivers resor, haha.

Dagens låt: We are young - Fun.

Dagens vill ha: rosa/lila slingor i topparna :D

Såå devade, pusss, Coco <3


Kommentarer
Postat av: agnes

lite förvirrad varför heter bloggen alacola? vad betyder det?

2012-05-16 @ 18:23:22

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback