Glass

Chuuu
Idag va jag i skolan, efter skolan åkte jag till mitt piano, sen åt jag 2 glassar och den åkte jag hem. Och sen gick jag med min lillebror till handlarn, han skulle köpa socker å vaniljsocker för han skulle baka chokladkaka med kokosglasyr på, typ. Aja så då va jag så snäll och följde med han:D och hjälpte han att baka också:) de blev gott :)
De va min dag :)
Dagennnnns

Dagens sötnos: Ga, för söt asså <3

Dagens film: hm filmen på svenskan, kul :)))))

Dagens låt: Kaj Raj eller va den heter me Nicke å Nilla ;)

Dagens vill ha: typ 100000000 kr så jag kan ge till alla fattiga i Afrika !

Pussåhej,Coco<3
Bild på en heting, log när jag såg bilden<33333


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback