HAHAH tessaaaaaan ja dööööör xd bra du stavar<33333

Hehe hej <3

Ehm ja ligger här i min säng å lyssnar på dubstep, är inner på min brorsas premiumspotifykonto så de är nice :) men jag va ju me lisa föråt i vi gjorde inte så mycket eller jo vi bakade kladdkaka me daim på de va jättegott ;)
Sen såg vi på tv å gjorde typ inget annat specc.
Åkte hem typ halv 10 sen när jag kom hem då hade mamma köpt chips å fanta så då blev jag glad för trodde att vi inte hade nått gott hemma alls så de va niice ;) och NUTELLA så jag skulle precis stänga kylskåpet när jag såg nutellaburken ja ba "hhha, mamma, nutellaaa !!" haha hon hade köpt de till mej :D TACK MAMSI <333

men så de inte ska bli tråkigt så skriver jag tio saker om mej som ni kanske inte visste :) ::::::

1. Jag älskar nutella, haha. (de kanske man visste då meeen orkar inte)
2. Jag hade först franska men bytte till spanska för franska va sååå tråkigt..
3. Har bott i eklanda sen jag var ca 5 år.
4. Har haft 3 andra bloggar före denna.
5. Älskar verkligen Justin så otroligt, jävla mycket så de går inte, vet nog mer om han än om mej själv känns de som, haha nemen. Han är bäst, gråter nästan nät jag tänker på allt liksom. <3
6. Jag gillar hardstyle/dubstep faktiskt, hws är bra, skrillex även om asså ah. Nero är ganska bra också.
7. Gillar INTE lakrits..
8. Ibland är jag nöjd med mitt utseende men bara en stund för annars är jag inte det. Men sånt ska man inte gå runt och tänka på hela tiden å liksom lägga energi på.
9. Jag tycker att alla människor är unika och att alla har samma värde.
10. Zayn är min favorit i 1D, fett snygg <3

Såå nu vet ni lite mer om mig ;)
Ha en go fredagskväll! <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback