Solat idag!

Hallo :)

Idag var jag, Sanna, Tess, Felicia och Mimmi i sisjön å solade massa och badade, härligt liksom? ;D eller hehe jag badade inte men Sanna å Mimmi gjorde det. Sen när jag kom hem åt jag kebabrulle, goooott <3 och nu ska jag sova, är sjukt trött efter hela dagen idag. Och Felicias tjejfest grejs va skitskoj :) vi såg på film, myste å åt massa chips å godis :) så de va gött.
Men nu tänkte jag ta dagens då:)

Dagens sötnos: Justinnnn <33333

Dagens film: the crazies, sjuuuukt bra

Dagens låt: en värld full av liv, eller va den heter.. :)

Dagens vill ha: Justin, i min säng.. haha ne skoja................................ :PPppPpP

Aja bild på världens sötnos <33333 (och jag vet att nåra av dom är gamla)
xoxo, Coco <3


Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback