Utkast: Maj 31, 2012

Hejhej:)

Hehe okej jag har inte bloggat på typ 1000 år men de har inte hänt speciellt mkt..
I måndags va ja i skolan å piano.
I tisdags åkte jag Tess Fille å Sanna in te stan å kolla lite:)
Igår va jag skittrött så ja orkade inte göra så mkt då, elr vi grillade, skitgott! ;)
Å idag, just nu, väntar jag på Felicia som har lektion /: men iaf så ska vi in till stan å jag ska köpa min avslutningsklänning..! äntligen! ;)

Aja har inte så mkt annat att berätta... tar dagens ;)

Dagens sötis: Ga ;)

Dagens film: lion king :P

Dagens låt: dansa pausa igen för den är grymmmm :)))

Dagens vill ha: hmm, vet inte. Eller jag vill att Tessie ska komma till skolan för jag saknar hon så mycket :( <3
Svara på sms elr fb! <3
Bild på potatisar, dom är så sjukt gulliga, älskar dom <3333


Kommentarer
Postat av: greta<3333

vad kul Cornelia ! :)

2012-06-01 @ 16:29:25
Postat av: Anonym

potatispower

2012-06-01 @ 22:31:31

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback