YOLO jan folkesson

tjabba tjena hallåååå!
cornelia , therese , felicia o hasib här.
vi chillar du vet jan folkesson style, men livet är inte enkelt du vet..
men gabriel är på en halloween fest och heter gabriel och säljer GT tidningar punkt punkt punkt
hasib va också där och hälsade på chill månniskor walla koranen liksom som hasib själv säger ;)
visste ni att Magdalena betyder muffins på spanska hahaahaha heheheeh eheheheh.
men nu kommer jan å säger att vi ska hålla våra munnar tysta så aaaaaa daaaaa liksom hohohho
ville bara säga att jag skrev fel på ett inlägb allså (felicia) jag skrev att jag fyllde år på trosdagen fast jag menar toresdagen hahahahahahahahaahah bloglovin bambambambam im loving muffins. okej inte kul alls men aa så aa , men sluta skriv aa åååhhåhåhåhåhåhåhå




Dagens vill ha: Hammare

Dagens sötis: Jan folkesson

Dagens film : Träslöjden med jan folkesson



Hejdåååååå xoxo Gossip THFC

Kommentarer

Designen är gjord gratis utav Designbloggar.com



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback